mandag 24. august 2009

My finish today!


I promised you yesterday that I would have a little something to show you today too! So here it is: Christmas kids!

The pattern for these cute santa's kid's came from an old Norwegian magazine from the early eighties, so I dont remember the name of the designer. I think they are soooo cute! I also added some buttons just for a little more christmas feeling.
Here are some details:







Jeg lovet dere i går at jeg hadde noe mer å vise dere, så her er hva jeg gjorde ferdig i dag! Et veggteppe med nisse-unger.

Mønsteret til disse søte nissene kommer fra et "alt om håndarbeide" blad fra tidlig åtti-tall, så jeg husker dessverre ikke navnet på designeren. Jeg sydde på noen stjerneknapper for å få litt mer jule-følelse i broderiet.


3 kommentarer:

Gina sa...

What a lovely stitchery. They are really cute

love and hugs Gina xxx

LeKaQuilt sa...

Så søte nissebarn :o) Nydelig!

Grethe sa...

Du så søte, dette var vakkert.