søndag 1. mars 2009

Snart påske!

Disse to løperne ble til når jeg skulle bruke rester! Har store planer om å bruke opp alle de smaleste strimlene i kurven, men det er neimen ikke lett...
Her har jeg sortet ut de gule strimlene, sydd dem sammen helt vilkårlig, og kuttet dem i lengder på 10 inch. For så å sy dem sammen igjen i lengder. Har brukt et Jan Mullen stoff rundt kanten, noe som har ligget her i årevis, siden jeg egentlig ikke er så begeistret for stoffene i den kolleksjonen. Men til disse løperne synes jeg de passet bra.
Har quiltet "in the ditch" og med svart tråd og tre-stings sikksakk. Kantet med et mørk oransje/rustrødt stoff.
Jeg synes resultatet ble ganske bra, selv om det er litt skjevt her og der. Ikke alltid like lett å få det rett med strimler som er fra 1-1,5 inch brede! Det var enkelt og fort gjort å sy.

2 kommentarer:

Evy sa...

Disse ble veldig fine! Kjekt å få brukt opp litt rester og da :o)

Anonym sa...

flotte påskeløpere