tirsdag 21. juli 2009

My internet connection is back! Nettet mitt er tilbake!

Oh I have been so lost for a few days! My internet connection died on thursday, so I have not been able to check my emails, my blog etc... Found out that I am totally addicted to my computer and all the wonderful blogs I am reading every day.
Luckily, the connection came back yesterday evening, after some telephones to the company that delivers the connection.
I will post some pictures of what I have been up too for the last days very soon:-)
And at last, I am having my summer holidays! Four weeks off work:-D You bet I will do a lot of sewing, but first I am reorganizing my sewingroom. The clutter in there is just too much at this point.

Verden har stått stille de siste dagene! Internett-tilgangen min døde på torsdag, så jeg har ikke hatt mulighet til å sjekke epost, bloggen o.l. Fant fort ut at jeg er totalt avhengig av nettet og bloggene jeg leser hver dag!
Heldigvis kom forbindelsen tilbake i går kveld, etter endel irriterte telefoner til leverandøren.
Skal veldig snart blogge om hva jeg har holdt på med de siste dagene:-)
Og endelig, jeg har fått sommerferie! Fire uker fri:-D Jeg skal sy og atter sy, men først skal jeg reorganisere syrommet. Det er så rotete der nå at jeg helt mister oversikten.

Ingen kommentarer: